Τετάρτη, 29 Μαρτίου 2017

Κάτι η Άνοιξη...

...κάτι οι αρρεβώνες (σ.σ. τοπικό αξάν για τη λέξη "αρραβώνες") του νεαρού απόγονού μου, κάτι που τέλειωσε η εσάρπα και είπα να πλέξω μια κουβέρτα (σ.σ. καλοκαιρινή, με βαμβακερό νήμα και βελονάκι Νο 2), κάτι που βαριέμαι να ανοίξω το ΠιΣί, χάθηκα η αρτίστα.
Και όχι μόνο αυτό, αλλά, όπως αχνοφαίνεται, θα κάμω πολύ καιρό να επανεμφανιστώ εδώ πέρα μέσα. 
Φυσικά θα τα ξαναπούμε, μόλις έλθει το πλήρωμα του χρόνου, το οποίο δεν γνωρίζω πότε θα έλθει, αλλά, φαντάζομαι, θα είναι πριν την έλευση της ανάπτυξης. 
Μέχρι τότε, να είσθε καλά! 

38 σχόλια:

  1. να ζήσουν ευτυχισμένα τα παιδιά (και στα δικά μας με το καλό)
    εσύ να περνάς καλά και δεν χανόμαστε!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί δια τας ευχάς, Νάσια μου!
      Και στων παιδιώνε σου!
      Κίσιζ!
      Και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  2. Ω τι ευχάριστα νέα! Να ζήσουν τα παιδιά και η ώρα η καλή!
    Πάρε το χρόνο σου Αρτίστα μου και πάντα καλά νέα εύχομαι!
    (Το ΠΗΣΙ όλα τα λεφτά!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί δια τας ευχάς και καλό μήνα, Μαρία Κανελλάκη!
      Η ώρα η καλή θα είναι, σου λέει, το καλοκαίρι του 2018, καιρού επιτρέποντος!
      (Θα συμφωνήσω για το Πησί της φωτογραφίας! Το δικό μου το πισί, δεν είναι όλα τα λεφτά! Είναι για να πάω να το αφήσω σε μια βραχονησίδα, έτσι όπως συμπεριφέρεται τελευταίως!)

      Διαγραφή
  3. Να σου ζήσουν, Αρτίστα μου, και θα σε περιμένω εναγωνίως.
    Φιλάκια πολλά
    ΥΓ: Σίγουρα φταίει και η Άνοιξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί δια τας ευχάς!
      Στο λέω από τώρα, για να μην μου λες ότι δεν στο είπα, θα αργήσω να επανέλθω!
      Κίσιζ Πίπη!
      Και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  4. Να σας ζήσουν τα παιδιά Αρτίστα μου!!
    Πλέξε και μη σε νοιάζει...η σχέση μας δεν ξηλώνεται με τίποτα και όταν με το καλό επιστρέψεις, εδώ θα μας βρεις!!
    Φιλιά πολλά και ολόθερμες ευχές σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί δια τας ευχάς και στου παιδιού σου (ξέρω για μια κόρη που έχεις, αν έχει κι άλλα παιδάκια και σε αυτώνώνε τις χαρές εύχομαι) και στου Μπρίκι!
      Πλέκω η βαριόμοιρη, αργά μεν, σταθερά δε!
      Κίσιζ Μεμαρία μου!
      Και καλό μήνα!

      Διαγραφή
    2. Έχω κι έναν γιο...οπότε διαλέγω τη δεύτερη ευχή και σε ευχαριστώ!!
      Α κι ο Μπρίκι σε ευχαριστεί!!
      Καλή Ανάσταση Αρτίστα μου!

      Διαγραφή
    3. Α πολύ ωραία! Και στων παιδιώνε σου, λοιπόν!
      Τελικά, ο Κύριος ανέστη, εμείς να δούμε τι θα κάνουμε...
      Φιλιά σ' όλους σας και στον Μπρίκι!

      Διαγραφή
  5. μα τι λέτε, χανόμαστε εμείς; πάρτε τον χρόνο σας... (κι ότι άλλο νομίζετε) κι εδώ θα σας περιμένουμε... ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ειδικά, δεν θα ξεμπλέξεις εύκολα μαζί μου.
      Και τον χρόνο μου θα πάρω κι εσένα θα πάρω κάποια στιγμή, αλλά τώρα βαριέμαι.
      Καρδούλες. Πουά.
      Αααααααααααααααααααααααχ...

      Διαγραφή
  6. Με το καλο το ζευγος! Η ωρα η καλη! (:

    Να φανταστω στου παιδιου σας τη χαρα σφαξατε εναν κοκορα ε; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί δια τας ευχάς, φίλτατε Μανόλο!
      Και στα δικά σου, εάν το επιθυμείς!
      Τον κόκορα τον φυλάξαμε για του χρόνου το καλοκαίρι, να τον σφάξουμε στον γάμο.
      Τώρα σφάξαμε πέντε κότες, γιατί μαζεύτηκε όλη η παρέα των παιδιώνε και μία δεν θα έφτανε!
      Και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  7. Να ζήσουν τα παιδιά!
    Ελπίζω το βελονάκι της κουβέρτας να είναι μεγάλου μεγέθους για να τελειώσει η κουβέρτα πριν το γάμο και πριν το επόμενο ποστ!(Χμ!)
    Τι είναι το μοβ στη δεύτερη φωτό;
    Η τελευταία "πρέπει" να είναι το πισάκι σας! (χιχιχι!)

    Όλα καλά Αρτίστα μου, εμείς δεν χανόμαστε ποτέςςςςςςςςςςςςςςςςςς!

    Πολλά bisous σου στέλνω! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί δια τας ευχάς!
      Δεν το λες και μεγάλου μεγέθους το βελονάκι, αλλά είμαι σε καλό δρόμο.
      Έχω φτιάξει το πρώτο μοτίφ! Ευελπιστώ, μέσα σε ενάμιση περίπου χρόνο, να την έχω έτοιμη!
      Το μοβ είναι η εσάρπα-λιζέζ που έπλεκα όσο σας έγραφα τις ιστορίες για τις πόλεις-Κότες της Μαλαισίας!
      Η τελευταία, είναι περίπου το πισί μου, που το λες και "Στάσου Τούρκο να γεμίσω"!
      Κίσιζ μαγισσούλα και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  8. Αρτιστάκι μου γλυκό ευχομαι τα καλύτερα!! Για τετοιους λόγους χαρούμενους ναι να εξαφανίζεσαι !!!!
    Σε γλυκοφιλώ!!!!

    Το ΠΗΣΙ είναι νέας τεχνολογίας??????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί δια τας ευχάς και εάν είσαι ελεύθερη, εύχομαι και στα δικά σου, εάν, φυσικά, το επιθυμείς!
      Το Πησί είναι ότι πιο τελευταίο και πιο γρήγορο κυκλοφορεί στην αγορά!
      Κίσιζ Μαρία Κατ και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  9. Να σας ζησουν τα παιδιά και ειναι παντα ερωτευμενα!
    Καλό Σαββατοκύριακο :)
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί δια τας ευχάς!
      Κι εσύ ότι ποθείς εύχομαι!
      Κίσιζ Αριάδνη Στ. και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  10. Να μαι και εγω με τις ευχες μου για βιον ανθοσπαρτο...στο νεο ζευγος.. ετσι λεγαμε παλιαααααα πολύ παλια.. λεμε.. Αρτιστα να σας ζησουν τα αγαπημενα σας..!!! παρε παιδι μου τον καιρό σου και αν χαθεις υπαρχει το αμπερ αλερτ.... θα σε βρούμε...χα..χα..ααααα για αυτό εβαλες το πησι στο ξερονήσι;χα..χα ..!!!
    Το σάλι σου σε ολοκληρη επιστημη το ανάγαγες... ετσι το λενε; η θα με κυνηγά ο Μπατινιωτης;
    τις κοτες μην ανησυχεις θα τις προσεχουμε..!! καλα να περνας..!!! φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Ρουλάκι! Και στα εγγόνια σου!
      Το πισί μου, τώρα τελευταία, είναι να πάω να το αφήσω σε ξερονήσι, εκτός κι αν το πάω στον μάστορα. θα δω τι με συμφέρει καλύτερα και θα πράξω αναλόγως!
      Το σάλι μου το λένε κι έτσι, το λένε και λιζέζ, οπότε είσαι μέσα!
      Κίσιζ Ρουλάκι και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  11. Αρτίστα μου, να ζήσουν και να είναι πάντα ευτυχισμένα τα παιδιά και να γεμίζει πάντα από χαρές η οικογένεια σας! Να πάρεις όσο χρόνο θες, εδώ είμαστε εμείς, να σε περιμένουμε με νέες ιστορίες.
    Πάντα να ομορφοπερνάς, καλό μήνα και φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί δια τας ευχάς και εύχομαι και στα δικά σου, εάν το επιθυμείς!
      Ναι, ευελπιστώ ότι θα επιστρέψω κάποτε με νέες ιστορίες!
      Μένυ κίσιζ Μαρινάκι και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  12. οι ωρες οι καλες λεμε μεις
    μην ανησυχεις στο πλανητη επιστρεφεις οποτε θες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάντα χαρούμενοι, να ευχηθώ κι εδώ, αγαπημένοι!
    Ανυπομονώ για το πλήρωμα του χρόνου, θα κάνει θόρυβο φαντάζομαι!!!!
    ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Γούμαν!
      Θα δείξει... Για τον θόρυβο εννοώ!
      Καρδούλες!

      Διαγραφή
  14. αλήθεια τώρα; μας αφήνεις εδώ μόνες; ντροπή σου..θα ξανάρθει όμως...είμαι σίγουρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Λίζα, θα ξανάρθω. Δεν μπορεί παρά μια μέρα θα ξανάρθω!
      Κατά τα λοιπά, δεν ντρέπομαι. Είμαι μια ξεδιάντροπη!

      Διαγραφή
  15. Να ζήσουν τα παιδιά και να ευτυχήσουν!!!!
    Κι εσύ καλή επάνοδο!!! (Ποια μιλησε, αλλα τελος παντων..) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Μπάλανς!
      Λέω να συντονιστούμε, με κάποιο τρόπο, να κάνουμε μαζί την επάνοδο!

      Διαγραφή
    2. Με συγκινεις και σε ευχαριστω!
      Δε νιωθω ετοιμη για επανοδο, αλλα μ αρεσει να κανω βολτες πού και πού και να διαβαζω λιγους και καλους (ισως να υπαρχουν κ αλλοι, αλλα δεν προλαβαινω δυστυχως).
      Ελπιζω να μην περιμενεις εμενα για να κανεις επανοδο, αλλα ευχαριστω και για το τσιγκλισμα :)

      Διαγραφή
  16. καλώς σε βρήκα!
    Χρόναι πολλά και Χριστός Ανέστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες εδώ πέρα μέσα Λιτσάρτ!
      Αληθώς ο Κύριος!
      Έτη πολλά και για σένα!

      Διαγραφή
  17. Χρονια πολλα Χρηστος ανεστη.. Αρτίστα μου.. περασα να δώ τι κανουν οι κοτούλες σου αν ειναι καλα ...και οπως θα προσεξες απο την ημερομηνια παλι καθυστερημενη ηρθα να αφησω ευχες..ευτυχως που κραταν 40 μερες..χα..χα..καλα να περνας φιλεναδα θα τα ξαναπουμε μολις φτιαξεις το πισι σου ε; φιλακιαααα!!!:) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ότι προαιρείσθε...